Afgelopen week kreeg ik uit de handen van een van de medewerkers van mijn grootste opdrachtgever een paar cadeautjes.
Bij deze blijk van waardering zat een instructie dat ik deze in volgorde van groot naar klein moest uitpakken.

De eerste was een grote envelop met onderstaande kaart waarin een mooie tekst staat wat ik voor hun beteken.

In het tweede cadeautje zat onderstaand lego poppetje met op zijn rug het Katana Security logo.

In het derde cadeautje zat een BOL.com cadeau kaart waaraan iedereen van het team had meebetaald.

Vooral op de sociale media lees ik heel vaak opmerkingen en verhalen dat:
– ZZP’ers en overige kleine bedrijven geen goed werk leveren en alleen maar hun tijd uitzitten zodat ze weer een factuur kunnen schrijven,
– Dat ze vaak proberen om klanten van hun opdrachtgevers proberen af te pakken,
– Dat ze geen inzicht hebben in de werkzaamheden die ergens moeten worden uitgevoerd,
– Dat ze geen verantwoording durven nemen voor hun eigen werkzaamheden, laat staan voor de werkzaamheden van anderen.
– En ga zo nog maar een tijdje door.

Deze cadeaus van het voltallige team bewijzen dat niet alle kleine bedrijven zo zijn en dat het ook anders kan.

Ik ben eind 2015 benaderd door een oud werkgever van me om voor een paar maandjes in te springen tot ze het personeelsbestand weer op orde zouden hebben.
Inmiddels is het begin 2023 en werk ik nog steeds voor deze opdrachtgever en zet ik ook mijn eigen personeel voor hem in om zijn klanten te voorzien van gekwalificeerd en gemotiveerd personeel.

Zelf ben ik als externe kracht binnen de organisatie opgeklommen van beambte naar teamleider en handel ik inmiddels ook de dagelijkse operationele zaken af.
Dit zodat de directie zich volledig kan toeleggen op de andere tak van het bedrijf waar ook zeer veel mooie opdrachten worden uitgevoerd.
En ik mag me gelukkig prijzen zeer goede en gemotiveerde teams van beveiligers te mogen aansturen waarbij wederzijdse waardering zeker van toepassing is.


0 reacties

Geef een antwoord

Avatar plaatshouder